Concurs pentru ocuparea a 8 posturi contractuale de execuție vacante

Centrul de Sănătate Multifuncțional „Sfântul Nectarie”, cu sediul în București, Bulevardul Uverturii, nr. 81, Sector 6, organizează concurs pentru ocuparea a 8 posturi contractuale de execuție vacante, pe perioadă nedeterminată, în data de 18.12.2017 ora 10:00 proba scrisă şi interviul în data de 22.12.2017 - programare incepand cu ora 10:00.

Dosarul de înscriere la concurs se depune în perioada 23.11.2017 - 08.12.2017, între orele 9.00 – 14.30  la sediul din București, Bd. Uverturii, nr. 81, Sector 6 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art.6, sectiunea 2, conform H.G. nr. 286/2011 *actualizată.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

Concursul se va desfăşura astfel:

Proba scrisă/ practică / interviul se va desfăşura în Bd. Uverturii, nr.81, Sector 6, București
Rezultatele probelor şi a contestaţiilor depuse se afișează la sediul din Bd. Uverturii nr.81, sector 6, București.

Afişarea selecţiei dosarelor de concurs: 12.12.2017;
Rezultatele contestațiilor pentru selecţia de dosare: 13.12.2017;

Proba scrisă: 18.12.2017 - ora 1000;
Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă: 19.12.2017

Interviul: 22.12.2017 - programare incepand cu ora 1000;
Afisarea rezultatelor la interviu: 27.12.2017

* Termenul de afișare al rezultatelor pentru fiecare probă a concursului este de maximum 1 zi lucrătoare de la data susținerii fiecărei probe.
* Termenul de depunere și cel de afișare a rezultatelor contestațiilor este de maximum 1 zi lucrătoare de la data depunerii, respectiv a soluționării contestațiilor.
* Rezultatele finale ale concursului de ocupare a posturilor vacante se vor afișa la sediul din Bd. Uverturii nr.81. sector 6 București, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba interviu.

Condiţii de participare la concurs:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant, persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în  România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale
  6. eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  7. îndeplineşte condiţiile de studii şi după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  8. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Dosarul de înscriere

(1) Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul din Bd. Uveturii nr.81, Bucuresti, sector 6, începând cu data de 23.11.2017 până pe data de 08.12.2017, între orele 9.00 – 14.30 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente îndosariate în dosar cu şină:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice, tipizat;
  2. copia actului de identitate, copia certificatului de naştere sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz copia certificatului de căsătorie;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. carnetul de muncă sau după caz, adeverinţe care atestă vechimea în muncă, în meserie, norma de lucru şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  6. adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  7. Curriculum Vitae.

(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

(3) În cazul documentului prevazut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. 

(4) Actele prevăzute la alin. (1) lit. b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

 

#

Funcție execuție

Atribuții

Condiții generale și specifice pentru ocuparea posturilor

1

1 post medic în specialitatea
ortopedie

Desfasoară activitarea medicală de diagnostic și tratament în regim ambulatoriu ( 2 ture)  a pacienților programați, în conformitate cu legislația medicală în vigoare .

  • Studii superioare absolvite cu diploma de licență în domeniul medicină
  • Certificat de medic specialist eliberat de ministerul sănătății (confirmare în specialitate)
  • Certificat membru Colegiul Medicilor din România
  • Polița de asigurare pentru răspundere civilă profesională
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 3 ani

2

1 post medic în specialitatea
gastroenterologie

Desfasoară activitarea medicală de diagnostic și tratament în regim ambulatoriu ( 2 ture)  a pacienților programați, în conformitate cu legislația medicală în vigoare .

  • Studii superioare absolvite cu diploma de licență în domeniul medicină
  • Certificat de medic specialist eliberat de ministerul sănătății (confirmare în specialitate)
  • Certificat membru Colegiul Medicilor din România
  • Polița de asigurare pentru răspundere civilă profesională
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 3 ani

3

1 post asistent medical generalist

Desfașurarea activitații medicale în cabinete la decizia și sub supravegherea medicului.

  • Studii postliceale cu diplomă de absolvire în specialitatea asistent medical
  • Certificat membru OAMGMAMR
  • Aviz anual pentru autorizarea exercitarii profesiei
  • Polița de Asigurare pentru Răspundere Civilă Profesională
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 2 ani

4

1 post asistent medical fizio -terapie

Desfășurarea activitații medicale în cabinete la decizia și sub supravegherea medicului fizioterapeut .

 

  • Studii postliceale  cu diplomă de absolvire în specialitatea asistent medical
  • Certificat membru OAMGMAMR
  • Aviz anual pentru autorizarea exercitarii profesiei
  • Polița de Asigurare pentru Răspundere Civilă Profesională
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 2 ani

5

1 post maseur

Efectuează proceduri specifice ,exerciții și tehnici, realizate manual sau cu aparate de electroterapie.
Recuperare fizică prin aplicarea tehnicilor de tratament conform diagnosticului  și recomnadărilor stabilite de medicul specialist de recuperare medicală

  • Studii medii  
  • Certificat absolvire în specializarea tehnician maseur
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 1 an

6

1 post de inspector de specialitate la serviciul administrativ

Administrează și întreține funcționarea programelor medicale de IT.
Monitorizează buna funcționare a tehnicii de calcul prin administrarea, gestionarea și asigurarea asistentei tehnice a acesteia
Asigură întreținerea curentă a clădirii/lor în care iși deșfășoară activitatea centrul.
Asigură evidența patrimoniului,
întocmește și ține evidența comenzilor pe furnizori.
Emite situații statistice la nivel de compartiment.

  • Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
  • Vechime in specialitatea studiilor minim 5 ani.

7

1 post de inspector de specialitate (economist) serviciul financiar, buget, achiziții

Contabilizează, gestionează și verifică  
documentele financiar-contabile;
Întocmește necesarul de finanțare;
Întocmește contul de execuție bugetară;
Menține la zi registrele contabile;
Întocmește balanțele de verificare lunare;
Efectuează operațiile necesare închiderii exercițiului financiar și participă la întocmirea proiectului situațiilor financiare trimestriale și anuale;

  • Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice;
  • Vechime in specialitatea studiilor minim 3 ani;

8

1 post asistent social

Instrumentarea dosarelor sociale ale beneficiarilor de servicii sociale
Informare și consiliere socială cu privire la obținerea beneficiilor de asistentă socială
Efectuarea anchetelor sociale și întocmirea planului de intervenții

  • Studii superioare  de licență  absolvite cu diplomă, în domeniul asistenței sociale.
  • Aviz exercitare a profesiei de asistent social.
  • Vechime în exercitarea profesiei  minim 5 ani.

Bibliografie 

Bibliografie: Medic

  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public și normele metodolgice de aplicare, cu modificările și completăriile ulterioare;
  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare
  • Tematica de Medic Specialist - în specialitatea pentru care se prezintă la concurs - conform O.G. nr. 18/2009 si Ordonanța de urgența nr. 6/2012

Bibliografie: Asistent Medical Generalist / Fizioterapie

  • Lege nr. 307/2004 - privind exercitarea profesiei de asistent medical şi a profesiei de moaşă, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali şi Moaşelor din România;
  • Recoltarea produselor biologice si patologice (Lucreția Titirca);
  • Ordinul Nr.1955/18.10.1995 pentru aprobarea normelor de igena privind unitațile pentru ocrotirea educarea și instruirea copiilor si tinerilor;
  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Prevenirea și combaterea infecțiilor nosocomiale, colectarea și transportul deșeurilor periculoase provenite din activitatea medicala (Lucreția Titirca);
  • H.G.  nr.1434/2004 - privind atribuţiile și Regulamentul-Cadru de organizare şi funcţionare a Directiei Generale de Asistenţă Socială şi Protectia Copilului, cu modificările si completările ulterioare;

Bibliografie: Maseur

  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Masajul Medical (dr. Ioan Onac - Ed.Medicala Universitara Iuliu Hatieganu,Cluj Napoca,2009)
  • Legea nr.477/2004 privind Codul de Conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Bazele generale ale kinetoterapiei – Editura BREN, Bucuresti 2011, Bratu G.I. Mircea
  • Kinetoterapia in afectiunile ortopedico – traumatice – definciente fizice, ANEFS 2003, Ispas T. Cristian

Bibliografie: - Inspector Specialitate Serviciu Administrativ

  • Legea  82/1991 a contabilității, republicată  cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 273/ 2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea  22 din 18 noiembrie 1969 (*actualizată*) privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea
  •  în legătură cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritaților sau instituțiilor publice**);
  • Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitularilor proprii;
  • OG. 70/2002  privind administrarea unitaților sanitare publice de interes județean și local, cu modificările și completarile ulterioare;
  • Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

Bibliografie: - Inspector de specialitate - Serviciu Financiar, Buget, Achiziții

  •  Legea 82/1991 a contabilității, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  •  Legea 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  •  Legea 500/2002 privind finanțele publice;
  • Ordinul M.F. nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare legale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice;
  • H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de  achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice;
  • Legea nr.571 din 22 decembrie 2003 * actualizat, privind Codul Fiscal;
  • Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și  capitalurilor proprii;
  • Ordin nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 privind documentele financiar-contabile *actualizat;
  • Ordonanța Nr. 119 din 31 august 1999 *** republicată privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv;
  • OUG nr. 146/2002, privind formarea și utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările şi  completările ulterioare;

Bibliografie: Asistent Social

  • Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale;
  • Legea nr. 17/2000 republicata privind asistenta sociala a persoanelor varstnice;
  • Legea nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor adulte cu handicap, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr.268/2007 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor adulte cu handicap, republicat cu modificările și completarile ulterioare;
  • OG. 70/2002  privind administrare unitatilor sanitare publice de interes județean și local, cu modificarile și completările ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;

Data publicării: Joi, 23 nov 2017