Concurs pentru ocuparea a 28 posturi contractuale vacante

Centrul de Sănătate Multifuncțional ,,Sfantul Nectarie’’, cu sediul în Bulevardul Uverturii nr. 81, Sector 6, organizează concurs pentru ocuparea a 27 posturi contractuale de execuție vacante și 1 post contractual de conducere vacant, perioada nedeterminată, în data de 14.03.2018 ora 10:00 proba scrisă şi interviul pe 20.03.2018 - programarea  începând cu ora 10:00.

Dosarul de înscriere la concurs se depune în perioada 20.02.2018 - 05.03.2018 intre orele 9.00 – 14.00  la sediul din Bd. Uverturii, nr.81, Sector 6, București şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevazute la art. 6, sectiunea 2, conform H.G. 286/2011 *actualizată.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

Concursul se va desfăşura astfel:

Proba scrisă/ interviul se va desfăşura în Bd. Uverturii nr. 81, Bucureşti, Sector 6.

Rezultatele probelor şi a contestaţiilor depuse se afișează la sediul din Bd. Uverturii nr.81, Bucuresti, sector 6.

Afişarea selecţiei dosarelor de concurs: 08.03.2018;

Rezultatele contestatiilor pentru selecţia de dosare: 12.03.2018; 

Proba scrisă: 14.03.2018 - ora 10:00. 

Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă: 15.03.2018

Interviul: 20.03.2018 programarea începând cu ora 10:00

Afisarea rezultatelor la interviu: 21.03.2018
              
* Termenul de afișare al rezultatelor pentru fiecare probă a concursului este de maximum 1 zi lucrătoare de la data susținerii fiecărei probe.
* Termenul de depunere și cel de afișare a rezultatelor contestațiilor este de maximum 1 zi lucrătoare de la data depunerii, respectiv a soluționării contestațiilor.
* Rezultatele finale ale concursului de ocupare a posturilor vacante se vor afișa la sediul Bd. Uverurii, nr.81, sector 6, București, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba interviu.

Condiţii de participare la concurs:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Dosarul de înscriere

(1) Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul din Bd. Uverurii nr.81. Bucuresti sector 6. începând cu data de 20.02.2018 - până la data de 05.03.2018 intre orele 9.00 - 14.00 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente îndosariate, în dosar cu şină:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice, tipizat;
  2. copia actului de identitate, copia certificatului de naştere sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz copia certificatului de căsătorie;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. carnetul de muncă sau după caz, adeverinţe care atestă vechimea în muncă, în meserie, norma de lucru şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar, sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  6. adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  7. Curriculum Vitae.

(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

(3) În cazul documentului prevazut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. 

(4) Actele prevăzute la alin. (1) lit. b), c) şi d)  vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

 

Nr. Crt.

Funcție

Atribuții

Condiții generale și specifice pentru ocuparea posturilor

 1

1 post medic specialist medicină de familie pentru Medicina Muncii

Fişa de post

  • Desfăsoară activitarea medicală de diagnostic și tratament în regim ambulator (2 ture)  a pacienților programați, în conformitate cu legislația medicală în vigoare.
  • Studii superioare absolvite cu diploma de licență în domeniul medicină
  • Certificat de medic specialist eliberat de Ministerul Sănătății
  • Certificat membru Colegiul Medicilor din România
  • Polița de asigurare pentru răspundere civilă profesională
  • Vechime în specialitate de 1 an

2

2 posturi asistent medical generalist

Fişa de post

  • Desfașurarea activității medicale în cabinete la decizia și sub supravegherea medicului
  • Studii postliceale cu diploma de  absolvire în specialitatea asistent medical
  • Certificat membru OAMGMAMR
  • Aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei
  • Polița de Asigurare pentru Răspundere Civilă Profesională
  • Vechime în specialitate de ----- ani

3

2 posturi asistent generalist pentru serviciul stomatologie

Fişa de post

  • Desfașurarea activității medicale în cabinete la decizia și sub supravegherea medicului stomatolog
  • Studii postliceale  cu diploma de  absolvire în specialitatea asistent medical
  • Certificat membru OAMGMAMR
  • Aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei
  • Polița de Asigurare pentru Răspundere Civilă Profesională
  • Vechime în specialitatea asistență medicală stomatologică 1 an

4

1 post referent compartimentul medical

Fişa de post

  • Activități de call-center (programarea telefonică a pacienților);
  • Derulează activități de înregistrare / monitorizare a pacienților examinați;
  • Ține evidența scriptică a fișelor și documentelor medicale în regístrele de evidențe;
  • Oferă informații corecte  despre modalitatea de programare a pacienților.
  • Studii medii cu diplomă de bacalaureat
  • Capacitatea de a comunica și relationa cu pacienții/ clienții
  • Aptitudini de lucru în echipă
  • Disciplinã organizatoricã, planificare şi prioritizare, orientare spre soluţionare, responsabilitate, capacitatea de a reacţiona rapid, de comunicare, de a lucra cu documente;
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 1 an

5

1 post maseur

Fişa de post

  • Efectuează proceduri specifice, exerciții și tehnici, realizate manual sau cu aparate de electroterapie;
  • Recuperare fizică prin aplicarea tehnicilor de tratament conform diagnosticului  și recomandărilor stabilite de medicul specialist de recuperare medicală .
  • Studii medii cu diplomă de bacalaureat  
  • Certificat absolvire în specializarea tehnician maseur
  • Vechime în exercitarea profesiei de 1an

6

1 post consilier juridic

Fişa de post

  • Acordă asistență juridică de specialitate;
  • Asigură reprezentarea instituției în fața instanțelor;
  • Întocmește și redactează acte administrative (dispoziții, procese verbale);
  • Întocmește și aduce la cunoștința salariaților Regulamentul de Ordine Interioară;
  • Studii superioare  de licență  absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic.
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 1 an

7

1 post de inspector de specialitate la Serviciul
Juridic-Resurse Umane

Fişa de post

  • Întocmește contracte de muncă
  • Stabilește încadrarea personalului din centru;
  • Eliberează adeverințe la solicitarea angajaților;
  • Întocmește fise de evaluare;
  • Întocmește fise de post;
  • Verifică foi colective de prezență;
  • Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
  • Curs Inspector Resurse Umane
  • Vechime studii superioare 3 ani

8

1 post inspector de specialitate la Serviciul Administrativ

Fişa de post

  • Administreazã şi întreține funcționarea programelor medicale de IT;
  • Monitorizeazã buna funcţionare a tehnicii de calcul prin administrarea, gestionarea şi asigurarea asistenţei tehnice a acesteia;
  • Asigurã întreţinerea curentã a cladirii în care işi desfãşoarã activitatea centrul;
    Asigurã evidența patrimoniului;
  • Întocmeşte şi ţine evidenţa comenzilor pe furnizori;
  • Emite situaţii statistice la nivel de compartiment;
  • Disponibilitate de a lucra peste program şi în weekend;
  • Capacitatea de a coordona o echipã formatã din 15 angajaţi şi 9 puncte de lucru.
  • Studii superioare de licență  absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă  în urmãtoarele domenii: ştiinţe sociale şi politice, ştiinţe juridice, ştiinţe umaniste, ştiinţe economice.
  • Permis de conducere categoria B
  • Vechimea: minim 3 ani în specialitate.

9

15 posturi referent
la Compartimentul Informare şi Asistenţã

Fişa de post

  • Capacitatea de a lucra cu publicul;
  • Acordă prim-ajutor premedical;
  • Evaluează nevoile beneficiarilor ce fac parte din categoria persoanelor vulnerabile;
  • Distribuie apã potabilă persoanelor în nevoie în perioada de caniculă iar în perioadele geroase, ceai cald;
  • Asigură asistență umanitară pe termen mediu și lung;
  • Organizarea unui program de informare a beneficiarilor şi de comunicare cu publicul interesat;
  • Studii medii cu diplomã de bacalaureat;
  • Disciplinã organizatoricã, planificare şi prioritizare, orientare spre soluţionare, responsabilitate, capacitatea de a reacţiona rapid, de comunicare, de a lucra cu documente;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipã, rezistenţã la stres, adaptare la complexitatea muncii, capacitate de analizã şi sintezã;
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 1 an.

 

10

 

2 posturi de inspector de specialitate (economist) la Serviciul
Financiar, Buget, Achiziții

Fişa de post

  • Contabilizează, gestionează și verifică documentele financiar-contabile;
  • Întocmește necesarul de finanțare;
  • Întocmește contul de execuție bugetară;
  • Menține la zi registrele contabile;
  • Întocmește balanțele de verificare lunare;
  • Efectuează operațiile necesare închiderii exercițiului financiar și participă la întocmirea proiectului situațiilor financiare trimestriale și anuale;
  • Contabilizează, gestionează și verifică documentele financiar-contabile;
  • Întocmește necesarul de finanțare;
  • Întocmește contul de execuție bugetară;
  • Menține la zi registrele contabile;
  • Întocmește balanțele de verificare lunare;
  • Efectuează operațiile necesare închiderii exercițiului financiar și participă la întocmirea proiectului situațiilor financiare trimestriale și anuale;
  • Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice;
  • Experiență relevantă în contabilitate;
  • Vechime in specialitatea studiilor – minim 3 ani;
  • Orientare către rezultate: planificare și prioritizare, orientare spre soluționare, responsabilitate, adaptabilitate, capacitate de a stabili relații profesionale eficiente, capacitate de a lucra eficient în echipă, rezistență la factori externi, personalitate proactivă și responsabilă, capacitate de a identifica și implementa soluții, creativitate și inovativitate, abilități de comunicare, adaptare la complexitatea muncii, capacitate de analiză și sinteză.

 11

1 post Șef Birou Asistență Socială

Fişa de post

  • Asigură coordonarea, îndrumarea şi controlul activităţilor desfăşurate de personalul biroului cu respectarea prevederilor legale din domeniul furnizării serviciilor sociale, codului muncii etc.;
  • Elaborează rapoartele privind activitatea serviciului social, stadiul implementării obiectivelor şi întocmeşte informări la cererea superiorului ierarhic;
  • Coordonează activitatea de întocmirea, monitorizarea, gestionarea, evidenţa şi arhivarea dosarelor fiecărui beneficiar;
  • Are obligaţia să participe la cursurile de perfecţionare la propunerea conducerii;
  • Colaborează cu alte centre/alţi furnizori de servicii sociale şi/sau alte structuri ale societăţii civile în vederea schimbului de bune practici, a îmbunătăţirii permanente a instrumentelor proprii de asigurare a calităţii serviciilor, precum şi pentru identificarea celor mai bune servicii care să răspundă nevoilor persoanelor beneficiare;
  • Studii superioare in domeniul asistență socială / psihologie
  • Vechime studii superioare 5 ani

Bibliografie:  Medic specialitatea medicină de familie pentru medicina muncii

  • Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;
  • Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(Prevederi contractuale privind drepturi si obigatii, angajat-angajator);
  • Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.C.L. nr. 129/25.05.2017, privind aprobarea Proiectului de functionare, Organigramei, Statului de functii, precum si a bugetului Centrului de Sanatate multifunctional ,,Sfântul Nectarie’’  - unitate sanitara cu personalitate jurídica aflata in subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6;
  • Tematica de Medic Specialist- in specialitatea pentru care se prezinta la concurs- conform O.G.nr.18 /2009 si Ordonanta de urgenta nr.6 /2012

Bibliografie: Asistent Medical Generalist

  • Lege nr. 307 din 28/06/2004-privind exercitarea profesiei de asistent medical şi a profesiei de moaşă, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali şi Moaşelor din România;
  • Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;
  • Ordinul Nr.1955/18.10.1995 pentru aprobarea norme de igena privind unitatile pentru  ocrotirea educarea si instruirea copiilor si tinerilor;
  • Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(Prevederi contractuale privind drepturi si obigatii, angajat-angajator);
  • Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.C.L. nr. 129/25.05.2017, privind aprobarea Proiectului de functionare, Organigramei, Statului de functii, precum si a bugetului Centrului de Sanatate multifunctional ,,Sfântul Nectarie’’  - unitate sanitara cu personalitate jurídica aflata in subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6;

Bibliografie: Asistent Medical Stomatologie

  • Lege nr. 307 din 28/06/2004-privind exercitarea profesiei de asistent medical şi a profesiei de moaşă, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali şi Moaşelor din România;
  • Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;
  • Ordinul Nr.1955/18.10.1995 pentru aprobarea norme de igena privind unitatile pentru  ocrotirea educarea si instruirea copiilor si tinerilor;
  • Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(Prevederi contractuale privind drepturi si obigatii, angajat-angajator);
  • Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.C.L. nr. 129/25.05.2017, privind aprobarea Proiectului de functionare, Organigramei, Statului de functii, precum si a bugetului Centrului de Sanatate multifunctional ,,Sfântul Nectarie’’  - unitate sanitara cu personalitate jurídica aflata in subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6;
  • Medicina Internă pentru Cadre Medii – Corneliu Borundel ( ediția ALL-2010)

Bibliografie: Referent Compartiment Medical

  • Legea nr.53/2003 -  Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(Prevederi contractuale privind drepturi si obigatii, angajat-angajator);
  • Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale cu modificările şi completările ulterioare.
  • Legea 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petițiilor aprobata prin Lg.233/2002 cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;
  • Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.C.L. nr. 129/25.05.2017, privind aprobarea Proiectului de functionare, Organigramei, Statului de functii, precum si a bugetului Centrului de Sanatate multifunctional ,,Sfântul Nectarie’’  - unitate sanitara cu personalitate jurídica aflata in subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6;

Bibliografie: Maseur

  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Masajul Medical (dr. Ioan Onac - Ed.Medicala Universitara Iuliu Hatieganu,Cluj Napoca,2009)
  • Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Bazele generale ale kinetoterapiei – Editura BREN, Bucuresti 2011, Bratu G.I. Mircea
  • Kinetoterapia in afectiunile ortopedico – traumatice – definciente fizice, ANEFS 2003, Ispas T. Cristian

Bibliografie: Consilier Juridic

  • Legea 287/ 2009 privind Codul Civil
  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 3/2018 a bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2018 ale privind drepturi si obigatii, angajat-angajator);
  • Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății;
  • Legea 2/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal si pentru modificarea Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii;
  • H.G.  nr. 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
  • Legea nr. 514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale cu modificările şi completările ulterioare.
  • OG. 70/2002  privind administrare unitatilor sanitare publice de interes județean și local, cu modificarile și completările ulterioare;
  • Legea nr. 134/2010-Codul de Procedură Civilă  repubilcata cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr.  215/ 2001 privind administrația  publică locală cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgice de aplicare, cu modificările și completăriile ulterioare;
  • Lg.nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petițiilor aprobata prin Lg.233/2002 cu modificările şi completările ulterioare;

Bibliografie: Inspector de specialitate - Birou Juridic - Resurse Umane

  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății;
  • H.G. 500/2011- Registrul general de evidentă a salariatilor (actualizat)
  • HOTĂRÂRE Nr. 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  • Legea nr. 215/ 2001 privind administrația publică locală cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgice de aplicare, cu modificările și completăriile ulterioare;
  • Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

Bibliografie: Inspector Specialitate- Serviciul Administrativ

  • Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, republicatã cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
  • Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
  • Legea nr. 22/1969 (actualizată) privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea în legaturã cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autoritãţilor sau instituţiilor publice);
  • Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor,datoriilor şi capitularilor proprii;
  • Ordonanţa nr. 70/2002  privind administrarea unitãţilor sanitare publice de interes județean și local, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
  • Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită al personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

Bibliografie: Referent –Compartiment Informare şi Asistenţã

  • Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, republicatã cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
  • Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduitã al personalului contractual din autoritãţile şi instituţiile publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
  • H.C.L. nr. 129/25. 05. 2017, privind Aprobarea Proiectului de funcţionare ,Organigramei, Statului de funcţii, precum şi a bugetului Centrului de Sãnãtate Multifuncţional Sfântul Nectarie.

Bibliografie: Inspector de specialitate - Serviciu Financiar, Buget, Achiziții

  • Legea 82/1991 a contabilității, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 500/2002 privind finanțele publice;
  • Ordinul M.F. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare legale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  • H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice;
  • Legea nr. 571 din 22 decembrie 2003 * actualizat, privind Codul Fiscal;
  • Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
  • Ordin nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 privind documentele financiar-contabile *actualizat;
  • Ordonanța Nr. 119 din 31 august 1999 *** republicată privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv;
  • OUG nr. 146/2002, privind formarea și utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordin nr. 1235 din 19 septembrie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului;
  • Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • O.G. 70/2002 privind administrarea unităților sanitare publice de interes județean și local, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății;
  • Lege nr. 22 din 18/11/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice
  • Lege nr. 54 din 8 iulie 1994 pentru modificarea unor prevederi din Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legatură cu gestionarea;
  • Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Bibliografie: Sef Birou Asistenta sociala

  • Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale;
  • Legea nr. 17/2000 republicata privind asistenta sociala a persoanelor varstnice;
  • Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor adulte cu handicap, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr.268/2007 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor adulte cu handicap, republicat cu modificările și completarile ulterioare;
  • OG. 70/2002  privind administrare unitatilor sanitare publice de interes județean și local, cu modificarile și completările ulterioare;
  •  Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;
  • Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(Prevederi contractuale privind drepturi si obigatii, angajat-angajator);

Data publicării: Marţi, 20 feb 2018