Concurs pentru ocuparea unui post de consilier juridic

Centrul de Sănătate Multifuncțional ”Sfântul Nectarie”, cu sediul în Bulevardul Uverturii nr. 81, Sector 6, organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție vacant, perioadă nedeterminată, astfel:

  • 28.06.2022, ora 10:00 - proba scrisă;
  • 04.07.2022 – interviul, programare începând cu ora 10:00.

Dosarul de înscriere la concurs se depune în perioada 06.06.2022 – 20.06.2022, în intervalul orar 9:00 – 14:00, la sediul din Bd. Uverturii, nr. 81, Sector 6, București şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevazute la art. 6, secțiunea 2, din Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

Concursul constă în proba scrisă și interviu și se va desfăşura în Bd. Uverturii nr. 81, Bucureşti, Sector 6.
Rezultatele probelor şi a contestaţiilor depuse se afișează la sediul din Bd. Uverturii nr.81, Bucuresti, sector 6.

Afişarea selecţiei dosarelor de concurs: 22.06.2022;
Afişarea rezultatelor contestatiilor pentru selecţia de dosare: 24.06.2022; 

Proba scrisă: 28.06.2022 - ora 10:00;
Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă: 29.06.2022;

Interviul: 04.07.2022 programare începând cu ora 10:00;
Afisarea rezultatelor la interviu: 05.07.2022.

* Termenul de afișare al rezultatelor pentru fiecare probă a concursului este de maximum 1 zi lucrătoare de la data susținerii fiecărei probe.
* Termenul de depunere și cel de afișare a rezultatelor contestațiilor este de maximum 1 zi lucrătoare de la data depunerii, respectiv a soluționării contestațiilor.
* Rezultatele finale ale concursului de ocupare a posturilor vacante se vor afișa la sediul Bd. Uverturii, nr.81, sector 6, București, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba interviu.

Condiţii de participare la concurs:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Dosarul de înscriere

(1) Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul din Bd. Uverurii nr. 81 Bucuresti sector 6, începând cu data de 06.06.2022. - până pe data de 20.06.2022, între orele 9.00 - 14.00 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente îndosariate, în dosar cu şină:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice, tipizat;
  2. copia actului de identitate, copia certificatului de naştere sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz copia certificatului de căsătorie;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. carnetul de muncă sau după caz, adeverinţe care atestă vechimea în muncă, în meserie, norma de lucru şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar, sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  6. adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  7. Curriculum Vitae.

(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

(3) În cazul documentului prevazut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

(4) Actele prevăzute la alin. (1) lit. b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Nr.
Crt.

Funcție

Atribuții

Condiții specifice pentru ocuparea posturilor

1

1 post
consilier juridic

Fişa de post

  • Acordă asistență juridică de specialitate;
  • Asigură reprezentarea instituției în fața instanțelor;
  • Întocmește și redactează acte administrative (dispoziții, procese verbale, contracte de prestări servicii, etc.);
  • Întocmește și aduce la cunoștința salariaților Regulamentul de Ordine Interioară, Regulamentul de Organizare și Funcționare;
  • Atribuții specifice privind protecția datelor cu caracter personal conform Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016.
  • Asigură elaborarea, verificarea, gestionarea și arhivarea documentelor specifice Managementului Calității.
  • Studii superioare  de licență  absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic.
  • Dovadă înscriere în Colegiul Consilierilor Juridici.
  • Vechime în exercitarea profesiei de minim 3 ani.

Bibliografie: Consilier Juridic

  • Legea 287/ 2009 privind Codul Civil;
  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății;
  • Ordonanța nr. 70/2002 privind administrarea unităților sanitare publice de interes județean și local;
  • Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale cu modificările și completările ulterioare.
  • Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal;
  • Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  • Hotărârea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  • Legea nr. 514/2003 privind organizarea și exercitarea profesiei de consilier juridic, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • Codul administrativ din 03.07.2019;
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public și normele metodologice de aplicare, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor;
  • Regulament nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
  • Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice;
  • Legea nr. 185 din 24 iulie 2017 privind asigurarea calității în sistemul de sănătate.

Data publicării: Vineri, 3 iun 2022