Concurs pentru ocuparea unui post contractual de conducere vacant

Centrul de Sănătate Multifuncțional ”Sfântul Nectarie”, cu sediul în Bulevardul Uverturii, nr. 81, Sector 6, organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual de conducere vacant, perioadă nedeterminată, în data de 28.09.2022, ora 12:00  proba scrisă și interviul în data de 04.10.2022 - programare începând cu ora 12:00.

Dosarul de înscriere la concurs se depune în perioada 06.09.2022 - 20.09.2022 între orele 9:00 – 14:00 la sediul din Bd. Uverturii, nr. 81, Sector 6, București și trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 6, secțiunea 2, din Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Condițiile de desfășurare a concursului:

Proba scrisă/ practică/ interviul se va desfășura în Bd. Uverturii, nr. 81, București, Sector 6.
Rezultatele probelor și a contestațiilor depuse se afișează la sediul din Bd. Uverturii, nr.81, București, sector 6.
Afișarea selecției dosarelor de concurs: 22.09.2022;
Afișarea rezultatelor contestațiilor pentru selecția de dosare: 26.09.2022; 

Proba scrisă: 28.09.2022 - ora 12:00;
Afișarea rezultatelor obținute la proba scrisă: 29.09.2022;

Interviul: 04.10.2022 programare începând cu ora 12:00;
Afișarea rezultatelor la interviu: 05.10.2022.

* Termenul de afișare al rezultatelor pentru fiecare probă a concursului este de maximum 1 zi lucrătoare de la data susținerii fiecărei probe.
* Termenul de depunere și cel de afișare a rezultatelor contestațiilor este de maximum 1 zi lucrătoare de la data depunerii, respectiv a soluționării contestațiilor.
* Rezultatele finale ale concursului de ocupare a posturilor vacante se vor afișa la sediul Bd. Uverturii, nr.81, sector 6, București, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba interviu.

Condiții de participare la concurs:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește următoarele condiții:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Dosarul de înscriere

(1) Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul din Bd. Uverturii, nr. 81, sector 6, București, începând cu data de 06.09.2022 - până pe data de 20.09.2022, între orele 9.00 - 14.00 și trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente îndosariate, în dosar cu șină:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției publice, tipizat;
  2. copia actului de identitate, copia certificatului de naștere sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz copia certificatului de căsătorie;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
  4. carnetul de muncă sau după caz, adeverințe care atestă vechimea în muncă, în meserie, norma de lucru și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar, sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. Curriculum Vitae.

(2) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

(3) În cazul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

(4) Actele prevăzute la alin. (1) lit. b), c) și d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Nr. Crt

Funcție

Atribuții

Condiții generale și specifice pentru ocuparea posturilor

1

1 post Șef Serviciu Financiar, Contabilitate și Achiziții Publice

Fişa de post

  • Organizează, coordonează și răspunde de activitatea desfășurată în cadrul Serviciului Financiar, Contabilitate și Achiziții Publice;
  • Organizează întocmirea trimestrială a Bilanțului Contabil, a anexelor și a raportului explicativ;
  • Organizează întocmirea lunară a indicatorilor financiari;
  • Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a instituției în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.
  • Organizează procedurile de achiziții publice cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
  • Organizează întocmirea Bugetului de venituri și cheltuieli și a Rectificărilor Bugetelor de venituri și cheltuieli.
  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în științe economice.
  • Studii masterale sau postuniversitare de specializare în științe economice.
  • Vechime de minim 3 ani într-o  funcție de conducere.

BIBLIOGRAFIE:

  • Constituția României;
  • Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale;
  • Ghidul privind ”Strategia de contractare” - ANAP-www.ANAP.ro.
  • Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
  • Legea nr.98/2016 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G.R nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor;
  • Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice;
  • Legea contabilității nr. 82/1991 cu modificările și completările ulterioare.

Data publicării: Marţi, 6 sep 2022