Concurs pentru ocuparea a 2 posturi contractuale de execuție

Centrul de Sănătate Multifuncțional ,,Sfântul Nectarie”, cu sediul în Bulevardul Uverturii nr. 81, Sector 6, organizează concurs pentru ocuparea a  posturi contractuale de execuție temporar vacante, perioadă nedeterminată, în data de 16.06.2022 ora 10:00  proba scrisă şi interviul în data de 22.06.2022 - programare începând cu ora 10:00.

Dosarul de înscriere la concurs se depune în perioada 24.05.2022 - 30.05.2022 între orele 9:00 – 14:00 la sediul din Bd. Uverturii, nr. 81, Sector 6, București şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevazute la art. 6, secțiunea 2, din Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

Proba scrisă/ practică/ interviul se va desfăşura în Bd. Uverturii nr. 81, Bucureşti, Sector 6.
Rezultatele probelor şi a contestaţiilor depuse se afișează la sediul din Bd. Uverturii nr.81, Bucuresti, sector 6.

Afişarea selecţiei dosarelor de concurs: 02.06.2022;
Afişarea rezultatelor contestatiilor pentru selecţia de dosare: 06.06.2022; 

Proba scrisă: 16.06.2022 - ora 10:00;
Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă: 17.06.2022;

Interviul: 22.06.2022 programare începând cu ora 10:00;
Afisarea rezultatelor la interviu: 23.06.2022.

* Termenul de afișare al rezultatelor pentru fiecare probă a concursului este de maximum 1 zi lucrătoare de la data susținerii fiecărei probe.
* Termenul de depunere și cel de afișare a rezultatelor contestațiilor este de maximum 1 zi lucrătoare de la data depunerii, respectiv a soluționării contestațiilor.
* Rezultatele finale ale concursului de ocupare a posturilor vacante se vor afișa la sediul Bd. Uverturii, nr.81, sector 6, București, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba interviu.

Condiţii de participare la concurs:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Dosarul de înscriere

(1) Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul din Bd. Uverurii nr. 81 Bucuresti sector 6, începând cu data de 24.05.2022 - până pe data de 30.05.2022, între orele 9.00 - 14.00 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente îndosariate, în dosar cu şină:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice, tipizat;
  2. copia actului de identitate, copia certificatului de naştere sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz copia certificatului de căsătorie;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. carnetul de muncă sau după caz, adeverinţe care atestă vechimea în muncă, în meserie, norma de lucru şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar, sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  6. adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  7. Curriculum Vitae.

(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

(3) În cazul documentului prevazut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

(4) Actele prevăzute la alin. (1) lit. b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Nr.
Crt

Funcție

Atribuții

Condiții generale și specifice pentru ocuparea posturilor

1

1 post
fiziokinetoterapeut

  • Efectuează proceduri specifice, exerciții și tehnici, realizate manual sau cu aparate de electroterapie.
  • Recuperare fizică prin aplicarea tehnicilor de tratament conform diagnosticului  și recomandărilor stabilite de medicul specialist.
  • Studii superioare absolvite cu  licență în domeniul kinetoterapie sau balneofiziokinetoterapie și recuperare.
  • Vechime în specialitate 1 an.
  • Aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei
  • Polița de Asigurare pentru Răspundere Civilă Profesională
  • Autorizație liberă practică.

2

1 post
consilier

  • Întocmește programul anual de achiziții publice pe baza propunerilor făcute de către departamentele specifice;  Asigură, întocmește și răspunde de organizarea și desfășurarea procedurilor de achiziții publice conform legislației în vigoare;
  • Ține evidența contractelor ce au ca obiect achizițiile publice de bunuri și servicii;
  • Urmărește executarea contractelor de achiziții și informează șefii ierarhici ori de câte ori apar încălcări ale clauzelor contractuale.
  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental al științelor sociale, ramura de știință: științe juridice, științe economice, științe administrative;
  • Să fi urmat un curs de pregătire/formare/perfecţionare în domeniul achiziţiilor publice, dovedit cu documente emise în condiţiile legii;
  • Vechime în domeniul studiilor mimin 5 ani

BIBLIOGRAFIE:

Fiziokinetoterapeut

  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; (Prevederi contractuale privind drepturi și obligații, angajat-angajator);
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;
  • Bazele generale ale kinetoterapiei – Editura BREN, Bucuresti 2011, Bratu G.I. Mircea;
  • Kinetoterapia in afectiunile ortopedico – traumatice – definciente fizice, ANEFS 2003, Ispas T. Cristian.

Consilier Serviciul Financiar, Contabilitate și Achiziții Publice

  • Constituția României;
  • O.U.G. nr.57/2019 – Codul Administrativ (titlul I şi II ale părţii a VI-a);
  • O.G. nr.2/2001 – regimul juridic al contravențiilor;
  • Ghidul privind ,,Strategia de contractare” - ANAP-www.ANAP.ro.
  • Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
  • Legea nr.98/2016 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G.R nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • O.U.G. nr.98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii;
  • H.GR. nr.419/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgență a Guvernului nr.98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări;
  • Legea nr.101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
  • Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare și selecție;
  • REGULAMENTUL DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) 2016/7 AL COMISIEI din 5 ianuarie 2016 de stabilire a formularului standard pentru documentul european de achiziție unic.

Data publicării: Luni, 23 mai 2022