Centrul de Sănătate Multifuncțional ,,Sfantul Nectarie”, cu sediul în Bulevardul Uverturii nr. 81, Sector 6, organizează concurs pentru ocuparea a 7 posturi contractuale de execuție vacante/ temporar vacante perioadă nedeterminată/ determinată și 1 post contractual de conducere vacant, perioadă nedeterminată, în data de 13.03.2019 ora 10:00 proba scrisă/ practică şi interviul în data de 19.03.2019 - programare începând cu ora 10:00.
Dosarul de înscriere la concurs se depune în perioada 20.02.2019 - 05.03.2019 între orele 9:00 – 14:00 la sediul din Bd. Uverturii, nr.81, Sector 6, București şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevazute la art. 6, sectiunea 2, conform H.G. 286/2011 *actualizată.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Concursul se va desfăşura astfel:
Proba scrisă/ practică/ interviul se va desfăşura în Bd. Uverturii nr. 81, Bucureşti, Sector 6.
Rezultatele probelor şi a contestaţiilor depuse se afișează la sediul din Bd. Uverturii nr.81, Bucuresti, sector 6.
Afişarea selecţiei dosarelor de concurs: 08.03.2019;
Rezultatele contestatiilor pentru selecţia de dosare: 12.03.2019;
Proba scrisă: 13.03.2019 - ora 10:00;
Proba practică: 13.03.2019 - ora 12:00 - pentru postul de referent din cadrul Compartimentului Primire Pacienți;
Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă/ practică: 14.03.2019;
Interviul: 19.03.2019 programare începând cu ora 10:00;
Afisarea rezultatelor la interviu: 20.03.2019
* Termenul de afișare al rezultatelor pentru fiecare probă a concursului este de maximum 1 zi lucrătoare de la data susținerii fiecărei probe.
* Termenul de depunere și cel de afișare a rezultatelor contestațiilor este de maximum 1 zi lucrătoare de la data depunerii, respectiv a soluționării contestațiilor.
* Rezultatele finale ale concursului de ocupare a posturilor vacante se vor afișa la sediul Bd. Uverturii, nr.81, sector 6, București, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor pentru proba interviu.
Condiţii de participare la concurs:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Dosarul de înscriere
- Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul din Bd. Uverurii nr. 81 Bucuresti sector 6, începând cu data de 20.02.2019 - până pe data de 05.03.2019, între orele 9.00 - 14.00 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente îndosariate, în dosar cu şină:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice, tipizat;
- copia actului de identitate, copia certificatului de naştere sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz copia certificatului de căsătorie;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
- carnetul de muncă sau după caz, adeverinţe care atestă vechimea în muncă, în meserie, norma de lucru şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar, sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- Curriculum Vitae
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
- În cazul documentului prevazut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
- Actele prevăzute la alin. (1) lit. b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Nr.
Crt. |
Funcție
|
Atribuții
|
Condiții generale și specifice pentru ocuparea posturilor
|
1
|
1 post medic specialitatea cardiologie - Compartimentul Medici
Fişa de post
|
- Desfăsoară activitarea medicală de diagnostic și tratament în regim ambulator, a pacienților programați, în conformitate cu legislația medicală în vigoare.
|
- Studii superioare absolvite cu diploma de licență în domeniul medicină
- Certificat de medic specialist eliberat de Ministerul Sănătății
- Certificat membru Colegiul Medicilor din România
- Polița de asigurare pentru răspundere civilă profesională
- Vechime în specialitatea studiilor minim 3 ani
|
2
|
1 post medic specialitatea pediatrie – Compartimentul Medici
Fişa de post
|
- Desfăsoară activitarea medicală de diagnostic și tratament în regim ambulator, a pacienților programați, în conformitate cu legislația medicală în vigoare.
|
- Studii superioare absolvite cu diploma de licență în domeniul medicină
- Certificat de medic specialist eliberat de Ministerul Sănătății
- Certificat membru Colegiul Medicilor din România
- Polița de asigurare pentru răspundere civilă profesională
- Vechime în specialitatea studiilor minim de 0 ani
|
3
|
1 post asistent medical șef – Compartimentul Asistente Medicale
Fişa de post
|
- Răspunde de calitatea actului medical și coordonează procesul de îngrijire al pacienților
- Organizează, coordonează, controlează și răspunde de activitatea personalului din subordine
- Răspunde de starea de curățenie din centru și de respectarea normelor de igienă și antiepidemice
- Instruiește și supraveghează personalul din subordine asupra măsurilor de igienă care trebuie respectate de vizitatori și de personalul centrului
|
- Studii postliceale/ superioare cu diploma de absolvire/ licență în specialitatea asistență medicală
- Deținerea gradului profesional de asistent medical principal
- Certificat membru OAMGMAMR
- Aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei
- Polița de Asigurare pentru Răspundere Civilă Profesională
- Vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani
|
4
|
2 posturi kinetoterapeut – Centrul de recuperare
Fişa de post
|
- Efectuează proceduri specifice, exerciții și tehnici, realizate manual sau cu aparate de electroterapie, masaj.
Recuperare fizică prin aplicarea tehnicilor de tratament conform diagnosticului și recomandărilor stabilite de medicul specialist.
|
- Studii superioare absolvite cu licență în domeniul kinetoterapie sau balneofiziokinetoterapie și recuperare.
Vechime în specialitate 3 ani.
|
5
|
1 post referent – Compartiment Primire Pacienți
Fişa de post
|
- Derulează activități de înregistrare / monitorizare a pacienților examinați.
- Ține evidența fișelor și documentelor medicale în regístrele de evidență informatică.
|
- Studii medii cu diplomă de bacalaureat
- Capacitatea de a comunica și relaționa cu pacienții/ clienții
- Aptitudini de lucru în echipă
- Disciplinã organizatoricã, planificare şi prioritizare, orientare spre soluţionare, responsabilitate, capacitatea de a reacţiona rapid, de comunicare, de a lucra cu documente și programe informatice, aplicațiile din suita Microsoft Office: Excel, Word, Outlook
- Vechimea în specialitatea studiilor minim 1 an
|
6
|
2 posturi temporar vacante inspector de specialitate (perioada determinată de maxim 2 ani) - Serviciul Financiar, Buget, Achiziții
Fişa de post
|
- Contabilizează, gestionează și verifică documentele financiar-contabile;
- Întocmește necesarul de finanțare;
- Întocmește contul de execuție bugetară;
- Menține la zi registrele contabile;
- Întocmește balanțele de verificare lunare;
- Efectuează operațiile necesare închiderii exercițiului financiar și participă la întocmirea proiectului situațiilor financiare trimestriale și anuale;
|
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul științelor economice;
- Experiență relevantă în contabilitate;
- Vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani;
|
Bibliografie: Medic specialitatea cardiologie / pediatrie
- Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informații de interes public și normele metodolgie de aplicare, cu modificările și completăriile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(Prevederi contractuale privind drepturi și obigații, angajat-angajator);
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- H.C.L. nr. 129/25.05.2017, privind aprobarea Proiectului de functionare, Organigramei, Statului de funcții, precum și a bugetului Centrului de Sănătate Multifuncțional ,,Sfântul Nectarie’’ - unitate sanitară cu personalitate jurídică aflată in subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, cu modificările și completarile ulterioare;
- Tematica de Medic Specialist - in specialitatea pentru care se prezinta la concurs, conform O.G. nr. 18 /2009 și Ordonanța de urgență nr. 6 /2012
Bibliografie: Asistent Medical Șef
- Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată cu modificările și completările ulterioare – TITLURILE VII – VIII;
- Ordinul MS nr. 979/2004 privind eliberarea Autorizației de liberă practică;
- Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(Prevederi contractuale privind drepturi și obigații, angajat-angajator);
- Legea 319/2006 a securității și sănătătii in muncă, cu modificările si completările ulterioare;
- Ordinul MS nr. 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea și efectuarea gărzilor în unitătile publice din sectorul sanitar, cu modificările si completările ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din unitătile publice;
- Codul de etică şi deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din România;
- O.U.G. nr. 144 /2008 – privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu modificările si completările ulterioare;
- Ordinul MS 1101/2016 – privind Normele de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistentei medicale în unităţile sanitare;
- Legea nr. 46 din 21 ianuarie 2003 - Drepturile pacientului, cu modificările si completările ulterioare;
- Ordinul MS nr.1226 din 03.12.2012 – pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale;
- Ordinul MS 961/2016 – Norme tehnice privind curătarea, dezinfecția si sterilizarea în unitățile sanitare publice si private;
- Ordinul MS 1142 din 3 octombrie 2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti;
- Ordinul MS nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientilor nr. 46/2003 – MO 1009;
- Ordinul MS nr. 1502/2016 privind aprobarea implementării mecanismului de feedback al pacientului în spitalele publice – MO 18/09.01.2017.
Bibliografie: Referent
- Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. (Prevederi contractuale privind drepturi si obigatii, angajat-angajator);
- Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale cu modificările şi completările ulterioare.
- Legea 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petițiilor aprobata prin Lg.233/2002 cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001/ privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- H.C.L. nr. 129/25.05.2017, privind aprobarea Proiectului de functionare, Organigramei, Statului de functii, precum si a bugetului Centrului de Sanatate multifunctional ,,Sfântul Nectarie’’ - unitate sanitara cu personalitate jurídica aflata in subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, cu modificările și completarile ulterioare;
- Bazele informaticii ( pentru proba practică ):
- Mediul de lucru al calculatorului
- Microsoft WORD
- lansare și închidere aplicații WORD
- ecran WORD
- bara de butoane standard și de formatare
- crearea unui document nou
- deschidere, salvare, copiere, arhivare documente existente
- introducerea, corectarea, modificarea unui text
- Excel
- crearea de tabele și grafice
- creare, utilizare formule simple de calcul
- trasfer de informații între aplicații Excel, Word și Power Point
Bibliografie: Kinetoterapeut
- Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; (Prevederi contractuale privind drepturi si obigatii, angajat-angajator);
- Legea nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de soluționare a petițiilor aprobata prin Legea 233/2002 cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public si normele metodolgie de aplicare, cu modificarile si completariile ulterioare;
- Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- H.C.L. nr. 129/25.05.2017, privind aprobarea Proiectului de functionare, Organigramei, Statului de functii, precum si a bugetului Centrului de Sanatate multifunctional ,,Sfântul Nectarie’’ - unitate sanitara cu personalitate jurídica aflata in subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, cu modificările și completarile ulterioare;
- Bazele generale ale kinetoterapiei – Editura BREN, Bucuresti 2011, Bratu G.I. Mircea
- Kinetoterapia in afectiunile ortopedico – traumatice – definciente fizice, ANEFS 2003, Ispas T. Cristian
Bibliografie: - Inspector de specialitate - Serviciul Financiar, Buget, Achiziții
- Legea 82/1991 a contabilității, republicată cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 500/2002 privind finanțele publice;
- Ordinul M.F. nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare legale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice;
- H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice;
- Codul Fiscal actualizat si modificat ;
- Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
- Ordin nr. 2634 din 2015 privind documentele financiar-contabile;
- Ordonanța Nr. 119 din 31 august 1999 *** republicată privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv;
- OUG nr. 146/2002, privind formarea și utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordin nr. 1235 din 19 septembrie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului;
- Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- O.G. 70/2002 privind administrarea unităților sanitare publice de interes județean și local, cu modificările și completările ulterioare;
- 17. Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății;
Data publicării: Marţi, 19 feb 2019